sobota, 26 sierpnia 2017

Bluzeczka Summer

Jeszcze przed wyjazdem wakacyjnym zaczęłam robić bluzeczkę Summer (klik) według projektu Ankerstrick - wybrałam do tego celu nowonabyte motki z Kolorowe Motki :


Bluzeczka powstawała w czasie podróży, na pomostach nad jeziorami :)
I powstaje nadal, już niedługo ją skończę.
Kolory układają się ślicznie, ale do granatowego raczej już nie dojdę. To oznacza, że po pierwsze - motki są baaaardzo wydajne, a po drugie - powstanie kolejna bluzeczka, w granatach :)

Dziękuję za odwiedziny i życzę pięknej soboty!!!
I przypominam koleżankom z Rzeszowa i okolic - dziś nasze spotkanie!
Do zobaczenia!

Asia

8 komentarzy:

  1. Ślicznie wychodzi. Również mam ten projekt na oku ;)
    Ślę pozdrowienia, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt jest super, ale ja musiałam coś tam po swojemu pozmieniać i w sumie wychodzi mi inny fason. Głównie zależało mi na kształtowaniu górnej części bluzki - to się udało. Dalej to mam jednak radosną twórczość własną.

      Usuń
  2. Ta niteczka też mnie kusiła ale wytrzymałam. Choć nie wiem na pewno. Pięknie wychodzi.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie dziwię się, bo te niteczki są cudne i kuszą, nawet bardzo :) Powiem tylko, że są bardzo wydajne - z 800m wyjdzie bluzeczka :) Ja pewnie jeszcze nabędę jakieś motki, bo chcę zrobić dla siebie jeszcze coś, a i córcia zapragnęła w tych kolorach sweterka :)

      Usuń
  3. Bluzeczka zapowiada się super!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna piękna wersja summerka Asiu. Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń