środa, 8 marca 2017

Dzień Kobiet

Dziś Dzień Kobiet :) Piękny dzień, pomimo, że za oknem szaruga.
Ponieważ córcia choruje, siedzimy sobie razem i muszę jej jakoś wypełniać czas. Dziś zajęłyśmy się haftem. Ja kończyłam mój baaardzo stary obrazek, córcia dostała gotowy do wyszycia zestaw firmy DMC - leżał gdzieś zapomniany. I to był strzał w dziesiątkę! Motyw jest namalowany, co ułatwia dziecku stawianie krzyżyków, kanwa jest na tyle sztywna, że nie trzeba zakładać tamborka. I po raz pierwszy siedziałyśmy razem i wyszywałyśmy sobie (wcześniej próbowałam dać córci haft, ale ciągle się myliła, plątała nitki, i w końcu zniechęcona rzucała robótkę w kąt).


Zbliżenie na mój obrazek - na razie bez back stitchy:


Obrazek córci - przepraszam, zdjęcie jest nieostre...:


Na parapecie zakwitły nam żonkile:


Tam również córcia zrobiła ogródek wiosenny. Wygląda na razie tak:


W wazonie stoją tulipany:


Drogie Koleżanki - z okazji tego pięknego święta życzymy Wam samych dobrych dni, czasu na hobby, spokoju i dużo słońca!!!

Asia i Jadzia






9 komentarzy:

  1. Asiu jestem zachwycona Waszymi haftami! Oczywiście obrazek Jadzi rządzi!!! Jestem w ciężkim szoku, jak to możliwe, że spod tych malych rączek wyszło takie cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem pod wrażeniem obrazków, szczególnie tego dziecięcego. Mam swoją teorię na ten sukces: gra na skrzypcach uczy skupienia i rozwija precyzję palcową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny obrazek kończysz, a Twoja córcia to talent ma po Tobie i świetnie wyszywa:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Talent w genach Jadzia dostała po mamie! :-) Może i dzierganie ją zachwyci w czasem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Córcia pięknie to wyhaftowała, jestem pod ogromnym wrażeniem. Ogródek na parapecie super:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna pełną gębą :) Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję chorowania, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, przynajmniej miałyście chwilę na wspólną robótkę.
    Bardzo wiosennie u ciebie.
    Pozdrawiam
    magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny hafcik :) Śliczne wiosenne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne robótkowe szaleństwa z wiosną w tle. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń